רהיטים-בפתח-תקווה/רהיטים

לכולנו ישנם פריטי ריהוט שאנחנו ממש אוהבים אבל לא ממש יודעים מה לעשות איתם לאחר שהם כבר לא נראים במיטבם והצבע כבר מתקלף ונראה לא קשור אל עולם העיצוב הקיים כרגע עבור חללי הבית השונים. האפשרות של זריקת רהיטים ישנים יכולה להיות נוחה ומהירה, אולם במקום זאת כדאי מאוד לנסות ולבדוק לגבי צביעת רהיטים ישנים כדי לשמור אותם לשנים רבות קדימה, בפרט אם מדובר ברהיטים אשר עשויים עץ אמיתי ואיכותי.

לחדש את המטבח בעזרת צביעת רהיטים

נמאס לכם מהמראה של מטבח בצבעי עץ חום שנראה כאילו לקוח מן העשור הקודם וממש בא לכם מטבח בצבע לבן אפוקסי או מטבח עם דלתות בצבע לבן ועיצוב כפרי? כל עוד המסגרת והדלתות עצמן נמצאות במצב תקין אין כל סיבה אמיתי לפנות את המטבח הקיים ולבצע רכישה של ארונות מטבח חדשים שתעלה לכם כמה עשרות אלפי שקלים, לא כולל כל הקרמיקה והשיש החדש שתצטרכו להתאים עבור המטבח החדש שלכם.

ניתן לקבל מטבח חדש לגמרי על ידי ביצוע של צביעת רהיטים מקצועית, שתאפשר לקבל מראה חדש של אותן דלתות מטבח, שהינן החזות של המטבח כולו. באופן זה חוסכים כסף רב וגם מקבלים חלל עם מראה רענן ומודרני או כפרי, בהתאם לטעם האישי של כל אדם.

שינוי קטן שעושה הבדל גדול

אם ניקח בחשבון כי ישנם אינספור של שיטות עבור צביעה של רהיטים וקבלה של אפקטים במספר רחב של סגנונות עיצוב, נבין כי אין כל סיבה אמיתית ללכת ולחפש רהיטים חדשים בעלי מראה מודרני, בפרט כאשר אתם יודעים כי הרהיט הקיים הינו עשוי בצורה מובחרת לעומת הרהיטים החדשים שאינם בהכרח כה איכותיים. לעיתים רבות חידוש של רהיטים בעזרת צביעת רהיטים שמתבצעת בצורה נכונה מאפשרת לחלל קיים להיראות מחודש לחלוטין.

זה יכול להתבצע על ידי צביעה של מזנון קיים בסלון, או על ידי צביעה של דלתות המטבח בגוונים שיגרמו לו להיראות מטבח בסגנון פרובאנס עם עיטורים איטלקיים בעלי מראה כפרי.

צביעה של רהיטים פותחת עולם שלם של עיצובים עבור כל חלל ברחבי הבית, מה שנותר הוא לבחור את הרהיט והסגנון לצביעה.