כל היתרונות של חללי עבודה משותפים

לחללי עבודה משותפים יש יתרונות, שאפילו לא חשבתם עליהם וכאן תוכלו לקרוא לגביהם!

מהם חללי עבודה משותפים?

חללי עבודה משותפים הם רעיון חדשני למדי, שמאפשר לעסקים קטנים ומתחילים, בעיקר בתחום ההיי-טק, ליהנות מכל מה שיש למשרד להציע בלי שיצטרכו לשכור משרד באופן עצמאי ולהתחייב אליו למשך תקופה ארוכה. בחללים אלו, עובדים במשותף עובדים מעסקים שונים ומחברות שונות ונהנים מסביבת עבודה, המכילה בתוכה את כל מה שעובד משרדי זקוק לו.

יתרון המחיר

מי שברר לגבי עלויות של שכירת משרד יודע, שמדובר על עלויות גבוהות למדי וזה בלי להתחשב בהוצאות הנוספות כדוגמת: ריהוט, אחזקה, רשת אינטרנט, חשמל ומים ועוד. בחללי העבודה המשותפים לעומת זאת, המיר כבר מגלם את כל ההוצאות וכל העובדים בחללים אלו משתתפים בהוצאות. אם ניקח דירה כדוגמה, הרי שהרבה יותר משתלם לשכור דירה עם שותפים מאשר לבד והדבר נכון גם לגבי משרדים.

יתרון ההתחייבות

במרבית המקרים, ובעיקר כאשר מדובר על חברות בתחילת דרכן, לא ניתן לדעת מראש מה יהיה מצב החברה בעוד שנה או שנתיים. זוהי הסיבה לכך, ששכירת משרד עם התחייבות לשנה היא לקיחת סיכון גדול למדי ולכן ישנה העדפה לשכירת משרד לתקופה קצרה יותר. חללי עבודה משותפים רבים מציעים את האפשרות לשכור את חלקי המשרד השונים לתקופות קצרות ולעתים אף באופן יומי בלבד!

יתרון השותפים

אחד היתרונות הגדולים ביותר של חללי עבודה משותפים הוא, שעל ידי עבודה לצד חברות אחרות עם תחום עיסוק דומה ולעתים מספיקה רק ההיכרות עם אנשים שונים מעולם העסקים, יכולים ליצור קשרים, שיכולים לגרום לעסק שלכם לנסוק מעלה. הרי ידוע, שאין כמו שיווק שעובר מפה לאוזן ולכן, כאשר אתם יוצרים קשרים בתוך מרחב העבודה שלכם עם אנשים מתחום דומה לזה שלכם, תופתעו לגלות לאן הם יכולים להוביל אתכם.

דבר חשוב נוסף הוא בחירת החלל המתאים ביותר. הכוונה היא לכך, שאם אתם רוצים ליצור קשרים עם עסקים מראשון לציון לדוגמה, עליכם לחפש חללי עבודה משותפים בראשון לציון.