פיתוח מנהלים בגישות שונות

חברות רבות כבר הבינו את החשיבות הרבה שיש לפיתוח המנהלים שלהן ודואגות להבאת סדנאות במסגרת מקום העבודה. לפניכם הנושאים השונים של סדנאות פיתוח מנהלים, ביניהם תוכלו לבחור.

ניהול על פי יעדים

חברות רבות דורשות מעובדיהן לעמוד ביעדים שונים בהתאם לאופי העבודה. לדוגמה, עובדי מכירות נדרשים להגיע ליעדי מכירות מסוימים, עובדי שירות לקוחות טלפוני נדרשים לענות למספר שיחות מסוים במהלך המשמרת וכך הלאה. ניהול עובדים על פי יעדים הוא מורכב, מפני שיש לתת לכל עובד את המוטיבציה הנדרשת לו להשגת היעדים באופן המתאים לו.

סגנונות ניהול

ישנם סוגים שונים של מנהלים, אשר מגיעים לתוצאות שונות עם מנוהלים שונים. הבנת סוג המנהל שאתה והכרת הסוגים האחרים והאיכויות השונות של כל אחד מן הסוגים, יוכלו להוציא מן המנהלים שלכם את המיטב באינטראקציה שלהם עם עובדיכם וכך להוציא מן העובדים את המיטב וכך להגיע לתוצאות טובות יותר בעבור החברה שלכם.

קבלת החלטות

חלק נכבד בנושא של פיתוח מנהלים הוא קבלת החלטות באופן מהיר אך שקול. מנהלים נדרשים לקבל החלטות ניהוליות באופן יום יומי וסדנה בנושא כזה תעזור למנהלים שלכם לקבל החלטות ניהוליות טובות יותר, שקולות יותר ומועילות יותר בשביל החברה שלכם.

מתן משוב

מנהלים רבים נדרשים למשב ולהעריך את עובדיהם. מתן הערכה ומשוב לעובד אינם מבטיחים שינוי! ההקשבה ושימת הלב אליהם הן המבטיחות פוטנציאל גבוה לשינוי לכל הפחות. אם כך, ישנה חשיבות גבוהה לאופן מתן המשוב. כמו כן, התאמת המדדים להערכת העובד לאופי החברה והמשרה של העובד, תאפשר גם היא משוב יעיל יותר, אשר סביר יותר להניח שיוביל לתוצאות הרצויות.

לא רק בתאגידים!

סדנאות פיתוח מנהלים אמנם נפוצות יותר בקרב חברות גדולות, אך הן מתאימות לכל חברה, שמעסיקה מנהלים שינהלו את עובדיה ללא קשר לכמות המנהלים או העובדים. סדנאות אלו, ללא קשר לנושא המובא בהן, ממוקדות למטרת פיתוח של מנהלים באשר הם ולכן יכולות להתאים לחברות בגדלים שונים ואשר עוסקות בתחומים שונים. את ההתאמה הספציפית יש לבצע מול מעביר הסדנה.