ניכיון שיקים לעסקים – הדרך המהירה להשיג כסף מזומן

אם אתם בעלי עסק ולוקחים לעיתים צ'קים מלקוחות, בוודאי אתם מכירים את המצב בו אתם זקוקים לכסף מזומן באופן מיידי, אך במקום זה יש לכם רק כמה צ'קים דחויים אשר לא מועילים לכם בשום דבר בהווה. אם בעבר רבים היו לוקחים הלוואות על חשבון הצ'קים הללו, ובסופו של דבר משלמים עמלות וריביות ונכנסים לחריגות בניהול התקציב, כיום ישנה דרך הרבה יותר יעילה ומהירה לקבל כסף מזומן, פשוט לנכות את הצ'קים הדחויים שיש לכם. ישנן חברות ניכיון שיקים אשר, כמובן, פועלות על פי חוק ומאפשרות לכם לקבל כסף מזומן תמורת הצ'קים אשר נמצאים ברשותכם.

מי יכול לבצע ניכיון שיקים?

כמובן, לא כל אחד יכול לקום ולהיות מנכה צ'קים. בכדי להעניק שירותים של ניכיון שיקים על החברה לעמוד בתקנים מחמירים ולקבל אישורים מיוחדים אשר מאפשרים לה להעניק שירותים שכאלו. לכן, לפני שאתם פונים לחברה מסוימת בכדי לנכות את הצ'קים שברשותכם בדקו היטב כי יש לה את כל האישורים המתאימים וכי היא אכן יכולה להעניק שירותים מסוג זה תוך עמידה בדרישות החוק.

כמובן, בכדי שחברה תנכה צ'ק מסוים הצ'ק חייב לעמוד בתנאים שלה – החברה תבדוק שמדובר בצ'ק מחשבון פתוח ולא מוגבל וכי בעל הצ'ק אכן יכול להוציא צ'קים ולא מדובר בצ'ק ללא כיסוי. רק לאחר בדיקה מקיפה החברה תאשר את הניכיון ולכן, לפני שאתם לוקחים צ'קים, בדקו בעצמכם את האמינות של הצ'קים הללו, בין אם זה בעזרת תכנה לאיתור חשבונות מוגבלים או בעזרת אתר האינטרנט של בנק ישראל אשר מספק מידע בנושא לכל דורש.

האם כדאי לנכות צ'קים?

לעסקים אשר זקוקים לכסף מזומן ולתזרים שוטף בכדי לנהל את העסק בצורה טובה האופציה של ניכיון שיקים יכולה להיות יעילה במיוחד. קבלת מזומן תמורת הצ'קים שיש לבעל העסק יכולה לאפשר לו להתנהל בצורה הרבה יותר טובה בעסק ולאפשר לו להתנהל עם תזרים הרבה יותר נוח ונכון למצבו העסקי. לכן כיום האופציה הזו הפכה לפופולארית מאוד ובעלי עסקים רבים משתמשים בה.