עיצוב מסעדות כעיצוב להצלחה

תאמינו או לא, עיצוב מסעדות הוא חלק חשוב ביותר בהצלחת המסעדה המעוצבת. במאמר זה תוכלו לקרוא כיצד משפיע העיצוב על ההצלחה של המסעדה.

מסעדה עם אופי

לכל מסעדה יש אופי – הטעמים, הריחות והצלילים. כל אלו מצטרפים גם למראה המסעדה וביחד, הם יוצרים את האווירה הייחודית של המסעדה. אווירה ייחודית זו, היא מהווה את ההבדל בין מסעדה אחת לאחרת וגורמת לאנשים לבוא לסעוד בה ולא באחרת. אם כך, כאשר אדם מחליט להגשים חלום ולפתוח מסעדה, עליו לחשוב לא רק על התפריט, אלא על יצירת אווירה שלמה למען הלקוחות.

יצירת האווירה

בדרך כלל, האנשים שפותחים מסעדות מתעניינים בתחום האוכל ופחות בתחום העיצוב. היות שכך, אם ברצונכם לפתוח מסעדה, חשוב שתפנו לאנשי מקצוע, המתמחים בתחום של עיצוב מסעדות אנשי מקצוע מתחום זה יוכלו לעזור לכם להעביר את המסר שלכם לא רק בעזרת האוכל, אלא בעזרת מראה העיניים וכל מה שהוא כולל.

מה זה כולל?

מראה העיניים של הלקוח מתחיל כבר בכניסה למסעדה ונגמר ביציאה ממנה. כלומר, החלון המשקיף אל הרחוב, שלט החוצות ודלת הכניסה הם כבר תחילת החוויה של הסועד. גם עיצוב השולחן והכיסא, הקירות, התפריט וכלי האוכל משפיעים לא פחות מאשר טעמו של האוכל או השירות המתקבל על ידי המלצרים.

מיתוג ובידול

בכל עסק, ולא רק בתחום המסעדנות, ישנה חשיבות מכרעת למיתוג והבידול של העסק. כאשר מדובר בתחום תחרותי כמו בתחום המסעדנות, החשיבות שלהם גבוהה עוד יותר! אם אמרנו, שהאווירה היא זו שתכריע לגבי הגעת לקוחות, היא תכריע עוד יותר לגבי הזיכרון שייצרב בתודעתם והרצון שלהם לחזור לאותה המסעדה ואף להמליץ עליה למכרים. ככל שהמסעדה שלכם תשרה אווירה ייחודית וזכירה יותר, כך פוטנציאל גדילת קהל הלקוחות שלכם יגדל וההבדל יכול להיות משמעותי ביותר!

ביצוע העיצוב

עיצוב מסעדות צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע מתחום זה בדיוק כפי שאת האוכל צריכים לבשל טבחים! למרות ההשקעה הכספית הגבוהה ממילא בפתיחת המסעדה, חשוב להבין שהעיצוב הוא חלק מההשקעה ואין לוותר עליו.