טיולים לחברות וארגונים – להתגבש בכיף

שוב הגיע הזמן הזה בשנה, בו אתם כמנהלים מעוניינים להוקיר לעובדים שלכם תודה על כל ההשקעה, הנאמנות והעבודה הטובה. כדי לעזור לכם לתכנן את היום, מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בארגון טיולים לחברות וארגונים שתייעץ לכם ותתאים לכם את הטיול המושלם עבור העובדים שלכם והאופי שלהם, וכמובן בהתאם לתקופה בשנה ולמגבלות הזמן העומדות בפניכם.

סוגים של טיולים לחברות וארגונים

טיולים מאתגרים וחווייתיים – אחת הדרכים הנפלאות לגבש את העובדים היא להוציא אותם מאיזור הנוחות שלהם, לטיול המשלב סיטואציות אתגריות שונות ומגוונות. המטרה היא לחשוף את המשתתפים זה לזה תוך כדי טיול, ולאפשר להם לעבוד יחד במשימות שונות, סדנאות בשטח ועוד.

טיולי אופניים – טיולים לחברות וארגונים יוכלו לשלב בתוכם מסלולים מאתגרים וייחודיים. נסו לשלב בתוך הטיול שלכם מסלול רכיבה חווייתי. מחקר קצר יעלה בפניכם שורה של מסלולים ברחבי הארץ וברמות שונות, כך שתוכלו לבחור את המסלול המתאים ביותר עבור הקולגות שלכם.

סנפלינג – גלישה מצוקים היא פעילות מאתגרת שעלולה לגרום לאי נוחות מצד המשתתפים, אך ברגע שמתגברים עליה ועל הקשיים העולים תוך כדי, מצליחים ליהנות מחוויה ייחודית ובלתי נשכחת; על רקע הנוף המדברי או המפלים הזורמים.טיולי הישרדות – ובכן, אולי הטייטל מעט מוגזם. אבל למרחיקי לכת וכאלו שבאמת מעוניינים לשבור את השגרה וליצור לעובדים חוויה מגבשת שכמעט לא ניתן להתכחש לה, יציאה לטיול עובדים בשטח במסגרתו יהיה על המשתתפים להקים מחנה, לבשל בעצמם ולישון בטבע תהיה מושלמת לכך!

לתמרץ את העובדים בחוויה בלתי נשכחת

לא בכדי נקראים טיולים לחברות וארגונים גם בשם "טיולי תמריץ". עבור עובדי החברה מדובר באתנחתא משגרת היום יום הלוחצת שחוזרת על עצמה, והם גם רואים בכך סוג של הוכחה לתמיכתם של המנהלים בהם. היום כבר ידוע לכל שעובד מרוצה יותר, כזה שמקבל תמריצים והוקרה על עבודתו קשה, יעניק מעצמו יותר למקום העבודה. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעובדים שלכם כמה שעות (או ימים) של כיף, מנוחה וגיבוש. צרו קשר עוד היום לקביעת טיול בלתי נשכח!