מה היתרון של תוכנה לניהול נכסים

מנוע החיפוש גוגל מספק לגולשים בו כלים שונים, אחד הכלים המשמעותיים ביותר הוא הכלי הנקרא Google Adwords המאפשר פרסום בגוגל. Google Adwords מאפשר פרסום יעיל וממוקד בגוגל, פרסום שעלותו נמוכה ושיעילותו גבוה ביותר.

Google Adwords מאפשר לכל מי שרוצה לפרסם בגוגל להציג מודעה הכוללת טקסט פרסומי שיווקי בראש תוצאות החיפוש או בשולי תוצאות החיפוש. Google Adwords זהו מודל פרסומי נוח וגמיש עבור המפרסם , במודל כזה המפרסם משלם רק עבור הקלקות שבוצעו על המודעה ולא עבור חשיפות של המודעה, המפרסם מחליט גם כמה הוא מוכן לשלם עבור כל מודעת פרסום. המפרסם מחליט אילו מילות מפתח מתאימות למודעת הטקסט שלו, באילו שעות תופיע המודעה, ועוד.

היתרונות של פרסום בגוגל

פרסום בגוגל יש לו השפעה מיידית והוא מביא מיד לעליה בתעבורת הגולשים המגיעים לאתר .

פרסום בגוגל שבנוי באופן נכון ואופטימאלי יכול לשפר את יחס ההמרה וליצור מצב שבו חלק גדול מהגולשים לא רק שהם נכנסים לאתר אלא הם גם מבצעים בו את הפעולה הנדרשת.

פרסום בגוגל הוא פרסום שבו המפרסם שולט בפרמטרים רבים של הקמפיין החל מהפרמטר של תקציב הפרסום וכלה בפרמטר של שעות הפרסום או השפה שבה תופיע מודעת הפרסום.

פרסום בגוגל יש לו השפעה מיידית והוא מתאים למי שמעוניין לבצע מבצעי הנחות מידיים, או למי שמעוניין להחדיר לשוק מוצרים חדשים, או למי שמעוניין לפרסם מוצרים או שירותים שמתאימים לתקופות מסוימות למשל קייטנות לקיץ או מגפיים לחורף.

פרסום בגוגל בניגוד לפרסום מסורתי הוא גמיש וניתן לשנוי כל הזמן , ניתן לשנות בו כל רכיב בכל רגע נתון.

העלות של פרסום בגוגל נמוכה בהרבה מהעלות של פרסום מסורתי בעתונות הכתובה או באמצעי התקשורת האלקטרוניים.

חסרונות של פרסום בגוגל

יש כאלו שיש להם יחס חשדני כלפי מודעות פרסום המופיעות במנוע החיפוש של גוגל, אנשים נוטים לחשוד בחברות שמפרסמות את עצמן בגוגל ולא מבצעות קידום אורגני .

פרסום בגוגל שיציב את האתר בראש תוצאות החיפוש למשך זמן רב דורש הוצאות כספיות גבוהות, אם הפרסום בגוגל ייפסק יום אחד, אזי החברה כבר לא תהיה בראש תוצאות החיפוש בגוגל.