החלפת מסך למחשב נייד – בעצמכם או במעבדה

אצל רובנו, המחשב הנייד מהווה כלי עבודה עיקרי או כלי גלישה עיקרי ברשת, ולא משנה אם אתם עובדים עליו או משתעשעים עליו, מדובר במכשיר שנמצא בשימוש תדיר יומיומי, וכדאי שיהיה במיטבו בכדי לתת לנו את השירות הטוב ביותר.

כמו בכל מוצר, גם למסך במחשב הנייד שלכם יש בלאי, ומעת לעת יש צורך להחליפו:

כשנצרבת תמונה על המסך

 כשהוא נסדק או נשבר

כשהוא מתלכלך או נשרט קלות, אך ברמה המפריעה לשימוש

כשהוא נשרף

סיבות אלו מובילות אותנו להחלפת מסך למחשב נייד, ושלא כמו מכשירים אחרים בימינו, דווקא כלי עבודה זה הוא מאלו שאנשים טורחים לתקן ולסדר, ובצדק.

להחליף מסך למחשב הנייד שלכם בעצמכם

כיום, רשת האינטרנט פותחת בפנינו גישה לשני מרכיבים חיוניים המאפשרים לנו לעשות הרבה דברים בעצמנו:
גישה למידע – ברשת תמצאו מידע מקיף הכולל לעיתים סרטונים, טקסטים והסברים מפורטים על המון מהלכים טכניים, כולל החלפת מסכים של מחשבים ניידים.
גישה לציוד – תוכלו דרך הרשת להזמין את כל הציוד הנדרש בכדי להחליף את מסך למחשב הנייד בעצמכם. מהמסך החדש, דרך הציוד הנלווה לפירוק והרכבה, הכול ברשת, ולא ביוקר.

אם אתם אנשים טכניים מאוד, יש לכם עניין אישי בזה, זמן פנוי וידע מספק, הרי שתוכלו לעשות זאת בעצמכם. הצד השלילי הוא הסכנה של לפגוע ברכיבים, לבזבז זמן וכסף, ולבסוף ללכת למעבדה מוסמכת.

מסך של לפטופ מחליפים במעבדה

החלפת מסך למחשב נייד יכולה לקחת פחות משעה במידה ויש לכם את כל הציוד הנדרש, עמדת עבודה נוחה, וכמובן, את הידע והניסיון המאפשרים לעבור בצורה רציפה ונכונה דרך כל השלבים מבלי להתעכב בדרך. למרות הנגישות של הרשת, לרובנו אין את היכולות הנדרשות להחלפת מסך הנייד לבדנו.

מעבדה מקצועית המתעסקת עם תיקון והחלפה של ציוד מחשבים מציעה לרוב פיתרון נגיש כלכלית, מהיר ויעיל למסכים שבורים או מקולקלים, ובמעבדת מחשבים תמצאו מענה שהוא מעבר לטכני, וממשיך עם אחריות לעבודה, מה שאומר שיש על מי לסמוך במידה ומשהו משתבש במסך.